08-24/8, Innsbruck, Munich,Prague-brno,Wienn,budapest,Zagreb φωτορεπορτάζ.

By | Παρασκευή, Ιουλίου 22, 2011 Leave a Comment
08-24/8
3 μοτοσικλέτες (dl1000 k4, DL 1000 k3 , DL650 k5)
4 άτομα, ( Δημήτρης- Ελένη, Πέτρος,Φραγκίσκος)
3000 χιλιόμετρα
8 χώρες (Ιταλία, ΑΥστρία, Γερμανία, Τσεχία, Σλοβακία,Ουγγαρία, Κροατία, Σλοβενία)
7 πόλεις( Ιννσμπρουκ, Μόναχο, Πραγα,Βιέννη,Βουδαπέστη,Μπρατισλάβα, Ζάγκρεμπ)

Μετά από πληθώρα συζητήσεων που αφορούσαν τον προορισμό καταλήξαμε σε ένα οδοιπορικό  με σκοπό να διασχίσουμε 8 χώρες της κεντρικης και νότιας Ευρώπης....
ομολογώ πως έμεινα άφωνος από τα τοπία και τους δρόμους αλλά και από τον τρόπο οδήγησης των...Ευρώ-Πέων..(απλά απαράδεκτοι)....την ακρίβεια σε προϊόντα όπως το νερό, τα ωράρια των καταστημάτων κλπ.

ξεκινήσαμε διασχίζοντας την Β. Ιταλία με προορισμό το Ινσμπρουκ περνώντας το επαρχιακό οδικό δίκτυο και αργότερα τον αυτοκινητόδρομο.
τα λόγια περιττά, πράσινο πράσινο πράσινο....μικρά χωριά βγαλμένα από παραμύθια, επιβλητικές κορυφές βουνών , χιονισμένες οροσειρές,λειβάδια,λίμνες ποτάμια  , η ομορφιά της φύσης σε όλο το μεγαλείο της αλλά και τα ανθρώπινα δημιουργήματα να δένουν αρμονικά με αυτήν
Η πρώτη διανυκτέρευση έγινε στο πανέμορφο Ίνσμπρουκ σε ένα παρά μα πάρα πολύ καλό 3αστερο Ξενοδοχείο με καταπληκτικό φαγητό και καθαρά και ευρύχωρα δωμάτια.
Την επόμενη μέρα ανηφορήσαμε για τον παγετώνα Στουμπαϊερ στα 3200 μέτρα υψόμετρο, χιόνι, 6 βαθμοί κελσίου και  η άγρια ομορφιά του αλπικού τοπίου μας έκαναν να νιώσουμε χειμώνα μέσα στο κατακαλόκαιρο.
Αφού εξαντλήσαμε τον χρόνο μας στο Ινσμπρουκ ξεκινήσαμε με προορισμό το Μητροπολιτικό Μόναχο.Με το που πατήσαμε Γερμανία....σύννεφα παντού...μια ψιλή βροχή ....αλλά η διάθεση ήταν σε ψηλά επίπεδα...
Στο Μόναχο αξίζει να περπατήσεις με τις ώρες να χαζέψεις τα επιβλητικά κτήρια (το Δημαρχείο ήταν όλα τα λεφτά) και φυσικά Μπύρα και Λουκάνικα γαμώ την δίαιτα μου.
επίσης πραγματοποιήσαμε μια μίνι΄εκδρομή στο Νταχάου που αξίζει να την κάνεις για πολλούς λόγους.
μετά από 2 μέρες πήραμε τον δρόμο για την Πράγα...."φάγαμε" μεγάλο πακέτο με την κίνηση....σταματημένοι στον αυτοκινητόδρομο με ουρές αυτοκίνητων καταφέραμε να φτάσουμε μετά από αρκετές ώρες στην πρωτεύουσα της Τσεχίας....μέχρι να βρούμε το ξενοδοχείο μας πήρε λίγη ώρα καθώς το γκι πι ες....του Φρανκ...μάλλον...μόνο για υπολογισμό διαδρομής δεν έκανε...μετά τα καθιερωμένα ..μπάνια χαλάρωση κλπ....μετρό και βουρ για την πόλη...
φαγητό...πουθενά...11 το βραδύ όλα κλειστά και τελικά την βγάλαμε με μακ μενού...μπλιαχ....
3 μέρες στην Πράγα γυρίσαμε σαν τους τρελούς και δυστυχώς λόγο βροχής και κρύου δεν κάναμε κοντινές διαδρομές....αλλά εξαντλήσαμε την πόλη όσο μπορούσαμε...
Μπρνο...η μεγάλη μέρα....Motogp και rossi!!!!!!!!
τα λόγια περιττά....όσο αναφορά τον αγώνα την πίστα και το μέρος....
αλλά από οργάνωση....μάλλον δεν κάνουν οι Τσέχοι....Πολύ περπάτημα. κίνηση , ελλιπής σήμανση για την πιστα..κλπ
χαρούμενος μετά την Νίκη του νούμερου 46....ήρθε η σειρά της Βιέννης...
πόλη Πρελούδιο....σνίτσελ, μπύρα, Μότσαρτ και πολύ περπάτημα...
αξίζει να επισκευθείς το λούνα παρκ...και να χαλάσεις...πολλά ευρα....να σημειώσω πως το ξενοδοχείο λιντερ είναι ένα από τα καλύτερα ξενοδοχεία που έχω  μείνει...
μετά από δυο μέρες Μπρατισλάβα....ίσως η πιο όμορφη πόλη από αυτές που επισπευτήκαμε...και πολλές όμορφες παρουσίες..
λίγες ώρες μετά Βουδαπέστη..."πέσαμε" σε διήμερο εθνικής επετείου και γίνονταν ο κακός χαμός , κόσμος πανηγύρια βεγγαλικά αερομαχίες  αγώνες red bull  με αεροπλάνα , πραγματικά πολύ όμορφα, το ξενοδοχείο μας τα χάλασε λίγο αλλά δε.....ται.
μοναδική παραφωνία μια κωλό σφήγκα που μου πρήξε το μάτι...
από την Ουγγαρία στην Κροατία μια χώρα που αξίζει πραγματικά να επισπευτείς και να την γυρίζεις όλη μέρα.αρκέι να βλέπεις...οδηγούσα με 1,5 μάτι να πάρει.
αφού βρεθήκαμε με τον Φίλο vstromer alen, και τους συντοπίτες του κάναμε ένα τουρ στην πόλη του Ζάγκρεμπ , μια πόλη λαβωμένη από πολέμους και καθεστώτα αλλά πολύ όμορφη και γραφική. την επόμενη  μέρα το πρωί και με το ένα μάτι κλειστό ξεκινήσαμε για Πάντοβα μέσω Ριέκας , Οπάτιας , καταπληκτικές πόλεις δίπλα στην παραλία με κοσμοπολίτικο άρωμα και ιταλική φινέτσα και από εκεί μέσω Σλοβενίας (όπου χαθήκαμε...γαμω τα τζιπιες και τους χάρτες....αλλά κυρίως τους ευρωΠεους που μας βοήθησαν να χαθούμε περισσότερο) για Πάντοβα όπου φθάσαμε μετά τις 1 το πρωί...
και τέλος Βενετία.....πλοίο....και πολλές αναμνήσεις από το καταπληκτικό οδοιπορικό.
ευχαριστώ τους φίλους (Σάκη Στην Γερμανία, Άλεν στο Ζάγκρεμπ και Πάνο στην Παντοβα που μας βοήθησαν)
και εύχομαι του χρόνου να πάμε πιο μακριά....
η παρέα ήταν πολύ καλή το γέλιο ήταν άφθονο και τα μικροπροβλήματα που μας έτυχαν τα προσπεράσαμε χαμόγελώντας.

σε ένα χωριό στην Β. Ιταλία...

άλπεις....τα λόγια περιττά

Βουδαπέστη

βουδαπέστη

Ζάγκρεμπ

Ζάγκρεμπ...παρέα με τον Αλεν...